‘කවබතා’ පිටුවක – වැහිබීරුමක..

සංසාර දිගු සැරියෙ එක් තැනෙකි
සකුරා ය පිපුණු-පරවුණු වැටුණු
අතර මිටියාවතෙහි නොමේරූ
නළඟනය, ළමා දෑස ය එමුදු

විසල් නෙත් කණිකාය හද සසලවා ලූ
විදුලි ඉර, මස යටින් සීතලට දවා ලූ
ගමන මම ඉස්සරින් පිටත් වූ
පොතෙහි ජීවන, පිටෙකි පෙරැලුනා වූ

ඉශූ …!

එන්න කවුළුව අසල තේ බොන්න
මතකයක් බැවින් මා රැගෙන යන
මුනගැසුණු අහඹු තානායමෙන් පිටව..!

හෙට සවස මීදුමකි-සිතුවමකි
මම තනිව වෙනත් පෙදෙසක දකින..!

තෝකියෝ නෞකාව
වරායෙන් දියත් වෙයි
නුඹ ඈත තිතක් ලෙස
වැහි බිඳක මැකී යයි..
ඉශූ මා දෙකොපුලෙහි
රූරා වැටෙයි..!

විකුම් ජිතේන්ද්‍ර 

(නිමිත්ත – ජපානයේ ‘ඉශු’ අර් ධ ද්වීපයේ සංචාරය කරන තුරුණු සිසුවෙකු ඒ ප්‍රදේශය ඔස්සේ ඇදී යන සංචාරක නාට්‍ය කණ්ඩායමක හිඳින ළමා විය සහ යොවුන් විය අතර හිඳින නළඟනක හා සිතින් පෙමින් වෙලෙන පුවතක් ‘කවබතා යසුනරිගේ’ ‘ඉශු නො ඔදොරිකො’ කෙටිකතාවෙහි හමුවේ. නවාතැන්පොළ කිහිපයක කණ්ඩායම හා නවතින සිසුවාට සිදු වන්නේ සිය ඒක පාර් ශ වි ක ආලය එය ප්‍රකාශ නොකොට ම සමුගැන්මට යි.)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Popular

සබැඳි
Related

ඔබ පතන හයිකුව – මදුරංගගේ අලුත්ම කවිය

මදුරංගගේ අලුත්ම කවි පොත "මේ ගසට ගල් ගසන්න" දැන්...

අන්තර්ජාතික කාන් සිනමා සම්මාන උළෙලට රතුපලස මතින් ආරණීය බලු සුරතලෙකු පැමිණේ !!

77 වැනි ජාත්‍යන්තර කාන් සිනමා සම්මාන උළෙල ( Festival...

‘යටත්විජිතකරණය හමුවෙි දණ නැමූ දකුණු ඇමරිකානු සංස්කෘතිය හෙවත් සර්පයා වැළඳ ගැනීම’ – ‘Embrace of the Serpent’

දකුණු ඇමරිකානු කලාපයට යුරෝ කේන්ද්‍රීය යටත්විජිතවාදයේ සෙවණැල්ල වැටෙන්නට...

කෙටිකතාවෙන් සාහිත ලොව දික්විජය කළ ඇලිස් මුන්රෝ සමුගනී

කෙටිකතාවෙන් නොබෙල් සාහිත්‍යය සම්මානය දක්වා ගමන් කළ විශිෂ්ට කැනේඩියානු...